אחרי שיגורים ותקיפות ברצועה: צה"ל הכריז על "שגרה בעורף"

קובי פינקלר No Comments on אחרי שיגורים ותקיפות ברצועה: צה"ל הכריז על "שגרה בעורף"

צה"ל תקף שורה של מטרות ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות שנמשך במהלך הלילה. הלימודים בבתי הספר ביישוב עוטף עזה, יתקיימו הבוקר כרגיל

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
12:41
28.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל השמיד עשרות רקטות שהיו מוכנות לשיגור לרחבי הארץ

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ההסלמה בדרום: שורה של רקטות נורו הלילה (בין שלישי לרביעי) מרצועת עזה לעבר אשקלון, שדרות, ויישובים נוספים בעוטף עזה. בסך הכל נורו ביממה האחרונה למעלה מ-70 רקטות, בסבב שהחל בעקבות מותו של בכיר הג'יהאד האיסלאמי שמת בכלאו.

במקביל, כוחות צה"ל תקפו ברצועה אתרים לייצור אמצעי לחימה, מוצבים, מתחמים צבאיים ומנהרה תת-קרקעית של ארגון הטרור חמאס, שלא חצתה לשטח ישראל.

גבר בן 46 ואישה כבת 63 נחבלו במהלך הריצה למרחבים המוגנים. צוותי מד"א פינו את הפצוע כשמצבו קל עם חבלות בגפיים לבית החולים ברזילי.

video
play-sharp-fill

כלי תקשורת ערביים דיווחו על הפסקת אש שנכנסה בשעה ארבע בבוקר, אך בשעה 05:29 נשמעה אזעקה בעוטף.

הבוקר, בתום הערכת מצב הכריז דובר צה"ל על "שגרה מלאה בעורף" והלימודים בבתי הספר יתקיימו כרגיל.

בצה"ל אומרים כי במהלך הלילה לא היה ירי של חמאס לשטח ישראל, אך היו שיגורים לעבר מטוסי חיל האוויר וכן שחמאס איפשר לג'יהאד לירות. הותקפו 16 אתרים משמעותיים של החמאס ברצועת עזה ביניהם מטרות התעצמות, מנהרת טרור, מוצבים ועוד. דובר צה"ל אומר שבתום הערכת מצב בראשות הרמטכ"ל הוחלט כרגע על חזרה לשיגרה.

לפי נתוני צה"ל: מעזה נרשמו 104 שיגורים לשטח ישראל כאשר 11 נפלו בים, 14 נפלו ברצועה, 24 יורטו, 48 נפלו בשטחים פתוחים ועוד 7 שטרם ידוע עליהם. מאז השעה 5:36 אין ירי מהרצועה.



0 תגובות